יום שלישי, 21 ביוני 2011

יש. אמיתי. חומר פעיל הנמכר בקרם ואפקטיבי במילוי חריצי הגיל בעור הפנים והחלקתו.



 DMAEהוא חומר הגורם לאפקט מיידי של החלקת העור, לרבות קמטוטים דקים/חריצים בעור. בנוסף לאפקט הידוע של החלקת העור, DMAE הוא נוגד חמצון ונוגד דלקת, ומשקם ממברנות של תאים.
  
אין מחלוקת במחקרים על כך כי DMAE מחולל השפעה על העור, וגורם למיצוק והחלקה כלשהיא של המירקם. הוא נחשב טוב לעור הסובל מ"נפילה"/צניחה, בפרט לעור בוגר.
לחלק מכן מוכר  כחומר שנותן אפקט מיידי של "מילוי" קמטוטים או של מיצוק העור. הוא משמש בתכשירים למריחה על השפתיים כדי לתת להן מראה מלא, ולמעשה בקרמים קוסמטיים רבים בחו"ל וקצת פחות –  בארץ.

מחקר
במחקר נבדק DMAE בריכוז 3% בג`ל שנמרח על פני הנבדקים יומיום למשך 16 שבועות.
החומר היה בטוח מבחינת השימוש והראה יעילות בשיפור חריצי גיל במצח וקמטי הבעה, וכן צורת ומלאות השפתיים וההופעה הכללית של עור בוגר.
השפעות אלה לא פחתו במהלך הפוגה של שני שבועות בטיפול. מגמות של שיפור נראו גם בהופעה של קמטים גסים, עיגולים שחורים מתחת לעיניים, קמטים מעל לשפה, צניחה של עור הצואר ומוצקות הצוואר. המריחה הייתה נסבלת לעור, ללא תופעות לוואי של אריתמה, קילוף, יובש, עקצוץ, צריבה – יחסית לקבוצת הביקורת.
 לאחר מכן המחקר הורחב למחקר open-label : מחקר בו גם הנבדקים וגם החוקרים יודעים מי מקבל איזה טיפול. כאן התוצאות הראו שמריחה לטווח ארוך של ג`ל DMAE למשך שנה הייתה קשורה עם פרופיל בטיחותי גבוה. המיצוק, שנצפה בניסויים, נבדק באמצעות מיכשור הבודק חוזק מכני של העור. הראו ש-DMAE מהווה חומר נוגד-דלקת, אם כי השפעתו הזאת היא קלה.הנתונים מראים כי העור מהווה אתר פעיל של ייצור אצטיל כולין, של אחסונו,



אי לכך, החומר עובד. הוא גורם לאפקט של מוצקות העור, גורם לקמטוטים וחריצי גיל להתמלא, ואף קמטים עמוקים יותר משתפרים החומר DMAE הוא פרקורסור – מולקולת מוצא – לייצור אצטיל כולין. העור מייצר ממנו אצטיל כולין. ולכן טענו מי שטענו, שזאת היא הסיבה מדוע DMAE  גורם למיצוק העור. החומר הזה נקלט ע"י קולטנים על גבי תאי השריר,
אפשרי להשיג קרמים הכוללים את ה – DMAE ובכך לשפר משמעותית את מרקם העור הבוגר.
 ניתן לרכוש אצלי את הקרם.
להתייעצות, כיתבו לי.
 דפנה אורן
קוסמטיקאית – מומחית לבעיות עור 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה